Хіти сезону! Найбільш популярні страви мережі «Papa&Mama»

Часи експериментів над споживачами давно минули. За статистикою, більшість рестораторів орієнтуються на українську, італійську кухню, а також мангал-меню – тобто усе те, що ми беззаперечно любимо. Екзотичні рецепти, привезені з відпустки, складаються у теку шефа, а перші позиції в меню систематично займають класичні «сильні» позиції. Є попит – є і пропозиція.

«Попри універсальність, до якої нас підштовхує криза і попит на «впізнавані» страви, ресторан повинен залишатися рестораном, а не банальною площадкою для продажу пасти, суші, хачапурі, і усього підряд», - зазначає Костянтин Годун, керівник центрального комплексу, - «Мережа «Papa&Mama» зосереджується на сегменті якісної української та європейської кухні – щоби бути кращою у цій ніші».

Водночас, попит на українізацію кухні прогнозовано-циклічний. Протягом року, до національних страв все частіше повертаються у піст, а також протягом весільних сезонів. Пояснення у тому, що напрацьована роками база етнічної кулінарії дозволяє здешевити пропозицію, без збитків для якості і смаку. Оскільки мережа «Papa&Mamа» пропонує мешканцям Рівного кілька банкетних залів – у ресторанах «Blues&Jazz», «Porscheнь» та «Offroad», потрібно враховувати побажання завсідників масштабних свят.

З національною кухнею теж не все так просто – автентичні українські страви відрізняються по регіонах не тільки рецептурно. Інколи унікальність української кухні певного регіону сягає до 90%, беручи до уваги, приміром, закарпатську їжу.

«Однією з найбільш популярних страв у ресторані «Blues&Jazz» довго була душенина з кроликом», - розповідає Ігор Жолнач, бренд-шеф мережі «Papa&Mama», - «Згодом вона перемістилась і до меню наших заміських закладів – виявилося, що приїжджі гості доволі небайдужі до етнічних страв української кухні».

Взагалі, звичайна українська практика: концентрувати новаторські ідеї та іноземні рецепти у центральних частинах міст, натомість ситна, поживна та більш звична їжа переміщується за місто. Ресторани, що мають виграшну географію, можуть дозволити собі обережно експериментувати. З іншого боку, якщо грузинська кухня – це, подекуди, експеримент, то суші, приміром, давно вже ні.

Більшість рестораторів сходиться на думці, що єдиний глобалізований тренд нинішнього часу – це здорове харчування та якісні продукти, переважно локального походження. Ця мода прийшла до нас з Європи, попри це, такій моді не один десяток років. «Покоління наших дітей – це саме те покоління, яке може сказати «ні» фастфудам, адже це вже не екзотика, це не здорово», - додає Костянтин Годун.

“Fortissimo” вдало поєднує у своєму меню каші і бургери, і можна відзначити, що перше не надто поступається другому. Мова йде і про розробку фітнес-меню. «Поки що це доволі молодіжний напрям, тому тестувати його доцільно у такому закладі, що вже кілька місяців демонструє попит серед молоді», - підсумовує Ігор Жолнач.