​Технотренди у ресторанній сфері

Підсумками тематичної виставки у Чикаго, поговоримо про технологічні новинки у ресторанній сфері. Все, що відбувається на американському ринку, переходить до Європи сезон в сезон. Цього року експерти підготували аналітику:

  • 71% гостей закладів хочуть мати можливість замовляти їжу з собою
  • 52% гостей користуються у закладі безкоштовним Wi-Fi і називають це одним із пріоритетів
  • 47% людей позитивно оцінюють можливість робити попереднє замовлення по телефону
  • 78% гостей (покоління міленіалів) хочуть бачити меню закладу в публічному доступі в Інтернеті
  • 32% міленіалів сплачують Apple Pay и Google Pay

Це говорить про те, що наразі недостатньо лише відповідати критеріям ресторану, гарантуючи гостям якість продуктів, гарне обслуговування і чистоту. Настав час технологічних змін.

Отже, основні технотренди 2019 року:

  • Сервіси – «хмари» для збереження інформації про заклад. Таким чином, ресторатори можуть користуватися поточними даними власного закладу в будь-якій точці світу, не покладаючись на стаціонарний сервер, місце якому у робочій зоні.
  • Сервіси доставки набирають популярності, про це говорить статистика віртуальних ресторанів, які не мають навіть власної площадки для зустрічі гостей.
  • Роботи, які смажать бургери та готують салати – не міф і не фантастика. Роботизація закладів – формат нового тисячоліття. Підходить для мережевих закладів, адже так можна уникнути розбіжностей страв на різних точках мережі.
  • В кіосках самообслуговування касирів та офіціантів теж замінює автоматизована система. Мінімізація витрат в дії.
  • QR коди на чеках дозволяють спростити оплату рахунків, а також направляти гостей до сервісу, який збирає відгуки.
  • Локальні фермерські продукти - виглядає як слоган «від ферми до столу». Насправді, міленіали цінують здорову їжу, як ніхто.